יום רביעי, 27 באוקטובר 2010

בדרך לגרנד קניון עוצרים בווגאס!

טיול של הסוף שבוע האחרון הזכיר לי איזה מרחקים יש פה ונסיעה לאילת (גם אם זה מחיפה) כבר לא נשמעת מפחיד. 430 ק"מ מלוס אנג'לס לווגאס ועוד 440ק"מ מווגאס לגרנד קניון, אבל זה שווה כל קילומטר!!!
בדרך לווגאס ניסינו לתאם מקום מפגש עם אורן (ראו תמונה בהמשך) שבדיוק יצא בכיוון ההפוך (בדרכו לחודשים בהוואי), מה שמאוד קל לעשות אם יש קליטה בפלאפון! במקרה שלנו היו קטעים של 40-50 ק"מ בלי קליטה בכלל, ולמזלנו היא הופיעה ברגע אחרון לפני שחלפנו אחד על פני השני:
יש Outlets טובים בווגאס

בווגאס חיכה לנו עוד חבר - לאון, שקבענו לאכול איתו איך שנגיע. כדי לשרוד עד אז, חלקנו בדרך המבורגר חצי-חצי. בדיעבד זו היתה טעות, כי זה הקשה על יכולת האכילה בבופה (Buffet) אחרי זה:
הקינוחים ב-Wynn
העיר עצמה לא משתנה הרבה מלבד כמה מלונות חדשים, הנה כמה תמונות להמחשה בלבד:
Inside the Venetian Hotel


Mirage Hotel


Caesars Palace


Belagio והמזרקות שלו
חוץ מקזינו, בווגאס מומלץ ללכת להופעות ומועדונים. הפעם הלכנו על JET Nightclub ב-Mirage. המוזיקה הייתה מעולה והיה ממש כיף! זה היה פיצוי על הנפילה של כמה ימים קודם בלוס אנג'לס, כשבילינו במועדון ביחד עם החברים מחילופי הסטודנטים. שם הרחבה הייתה ריקה ו-DJ שלא עוקב אחרי הלהיטים כבר 40 שנה...
התמונה שאחרי
 אני חייב לסיים את הסיפור על ווגאס בנקודה זו כי "What happens in Vegas - stays in Vegas".


בבוקר היה קצת קשה לקום אבל אין ברירה - רצינו להספיק להגיע לפני החשיכה לגרנד קניון. אז צחצחנו שיניים ויאללה...
לא רחוק מווגאס הופיע שלט "Hoover Dam" שצילצל מוכר, אז פה אחד הוחלט לעשות ביקור באטרקציה זו. הסכר הענק, אשר את מימדיו אי אפשר לתפוס אם לא עומדים מעליו, מושך מלא תיירים ולפי כך היה תור לא פחות ענק בכניסה לקופות. אורך התור עזר לנו להחליט לוותר על הסיור המודרך ולקרוא אחרי זה בוויקיפדיה (עשיתי את שיעורי הבית):
החצי העליון של הובר דם
ביציאה מהמתחם ה-GPS שלנו הסתבך וזכה להשמצות רבות מפי הנווט הראשי (אנוש). עכשיו, אחרי שקראתי על המקום בוויקי ומסתבר שרק שלושה(!!) ימים קודם נפתח כביש עוקף (בצורת גשר מרשים מעל הנהר), ה-GPS קיבל חנינה מוחלטת.

הגשר החדש, מבט מהובר דם

הדרך לגרנד קניון ארוכה ומשעממת. מתעוררים מדי פעם כששומעים רעש של אופנועים: יש מלא Bikers באיזור הזה וכאשר מסביב אין כלום מלבד המדבר גם הם - אטרקציה. בייקרים נעים בלהקות ובעצם לא נוסעים לשום מקום, נוסעים בשביל לנסוע ובשביל שיסתכלו עליהם... תוך כדי שיתוף פעולה מושלם ביני לבין אנוש, הצלחנו לצלם אחד מהם:

The Ultimate Biker
לקראת 16:00 הגענו לגרנד קניון המדהים!
המשך יבוא... (בפוסט הבא)

2 תגובות:

  1. אהבתי את ה look החדש!
    הזמנתי לדני ולי חופשה בוגאס בדצמבר ואני אשמח לקבל עוד המלצות - מסעדות, הופעות וכו'.
    נדבר :-)

    השבמחק
  2. אני רוצה לדבר בכמה מילים על חשיבות הבופה בווגאס. אתה משלם בין 20-40 דולר לארוחה שבה יש הכל והרב טעים מאוד. לא צריך להתלבט אם בא לך סושי או סטייק, פסטה או פיצה, דגים או צלעות כבש. והכי חשוב, לא צריך להתלבט אם יש מקום לקינוח ואם הוא יהיה טעים. אפשר לתת ביס קטן בכמה מהעוגות הכי טעימות, ולסיים עם תותים ואבטיח. אמנם זה נשמע כמו הרבה קלוריות, אבל אפשר לא להתחזר ולאכול טיפה מכל דבר. הכל טעים ולא צריך להתלבט מה להזמין. הבופה הכי אהוב עליי הוא בבלג'יו, אבל אסור להגיע בשעות שיא כי אז מחכים שעה בתור. בתאבון!

    השבמחק