יום רביעי, 10 בנובמבר 2010

חיים קשים

כיוון שלא יצא לנו לטייל בשבוע אחרון, אני אכתוב קצת על השגרה.
בגדול, אנחנו גרים במעונות שהם פשוט לא בשטח של הקמפוס. זה מאוד נוח כשמשהו מתקלקל ואז "הם" באים לתקן.
מי שרוצה - המחשה של הדירה.
חוץ מזה, המתחם מזכיר צורת דיור די מקובלת פה - "Apartments Complex", שזה אומר אחד או יותר בניינים עם כל מיני שירותים ופינוקים משותפים: חדר מסיבות, חדר כושר, בריכה, איזור "על האש" וכו. לנו גם יש את זה (חוץ מחדר מסיבות).

החצר הפנימית
קצת קשה לראות, אבל מימין לבריכה נמצא החשוב מכל - הגרילר (griller)! באמת אני לא מבין איך אפשר לחיות בלעדיו... הבשר יוצא כל כך טעים וכל כך מהר: 3 דקות לחימום + 2 * 3 דקות מכל צד = סטייקים MW.
T-Bone steak
במיוחד שהבשר כאן יותר זול, למשל 3 סטייקים T-Bone גדולים (בערך קילו) עולה 35-40 ש"ח. קשה....

ואם כבר מדברים על מחירים, יש כאן רשת חנויות COSTCO שמציעה לחברי המועדון שלה את המחירים הנמוכים ביותר עבור רוב המוצרים. הכי קשה היה לי לראות בקבוק של Chivas Regal 12-Years 1.75L ב-$45 !!! (תזכורת, בדיוטי פרי בנתב"ג זהו המחיר של בקבוק של 1L).
חייבים לשים אוהל מחאה מול הדיוטי פרי...

זה נכון שלא מוכרים פה פיתות טריות, אבל כן עושים מהן חטיפים! מכירים את חתיכות הפיתה שמנשנשים בתור לשאוורמה? - אז זה לא דומה בכלל :)... רק שזה גם יבש. בקיצור - מומלץ:
חטיף פיתה

החטיף הזה בצירוף עם Netflix עוזר להנות בזמן הפנוי. Netflix זה מחסן ענק של סרטים וסדרות שאפשר לראות אונליין באיכות טובה מאוד! חודש ראשון - חינם, חודש שני - חינם לישראלים בלבד, ואז מחיר המנוי הוא $8 לחודש.
רק חסרים שם שידורים חיים (של כדורגל).

את כדורגל האירופי וליגת האלופות אני רואה בזכות http://www.rojadirecta.com/ - לא מושלם אבל סבבה! כרגע יותר קשה לי לזכור מתי יש משחק ולהתרגל להפרשי הזמנים... השידורים החיים נופלים על 11-12 בצהריים.
קשה...

הרבה זמן פנוי יכול לחולל הרבה דברים. היום, למשל, התעורר בי שף בלרוסי והכנתי תפוח אדמה ממולא! בלרוס זו מדינה שרוב מאכליה הם מתפוחי אדמה ושם יש אפילו מכשיר מיוחד בשביל הוצאת האמצע. אני הסתדרתי בלי:
תפוח אדמה ממולא
...
בתוכניות - ביקור של מיכל ומשחק של LA Lakers !

פינתנו "רק באמריקה":
תרבות ה-"Drive Thru" תופסת כאן מקום נכבד, החל מ-"fast food" עד לשירותי כביסה. העיקר לא לצאת מהאוטו ולהיחשף לאויר העולם שבחוץ... הנה כספומט ליד הבית שלנו...
Drive Thru ATM


4 תגובות:

  1. יאללה מקווה שתצליחו להתמודד שם (במדינה הזרה והמוזרה) עם כל הקשיים ... תהיו חזקים

    השבמחק
  2. דימה אתה ממש ניהיה עקר בית :)

    השבמחק
  3. וואי נראה ממש מגניב,
    אז אתם מארגנים מסיבות בריכה?
    ממש מלרוז פלייס....:)

    השבמחק