יום שני, 15 בנובמבר 2010

טיול ל-Mugu Peak

ביום חמישי, כל עוד יש אחלה מזג אויר וכדי לא לקבל צורה של ספה - נסענו לעשות מסלול הליכה קטן ל: Mugu Peak. מסביב ללוס אנג'לס יש לא מעט שמורות ופארקים לטיולים, אז למה בחרנו דווקא בזה? - כרגיל, מהמלצות באינטרנט.
בקיצור, נסיעה עד לשם עוברת על "כביש החוף" המקומי (Hwy 1) ולוקחת קצת פחות משעה. בדרך, עוברים את Malibu, עיירה קטנה עם מלא בתים מגניבים עם נוף לים... מומלץ לקחת משהו נגד הזלת ריר...

Mugu Point - זה פארק מסודר עם סימון שבילים וחניה מסודרת בתשלום עצמי... מי שלא רוצה לשלם - יכול לחנות כ-100מ' מהכניסה, בצד הדרך.

בכניסה לפארק יש שלט שאוסר להיכנס עם כלבים בטענה שהם פוגעים בחיי הבר...

המסלול עצמו די חמוד ומזכיר את ישראל - הולכים ליד נחל שאין בו מים, לפחות לא בנובמבר. האיזור מלא בעצים קטנים ומוזרים, מי שיודע איזה עץ זה - שיגיד לי:
העצים המוזרים
עוד אחד קטן
אחרי שמטפסים קצת למעלה, רואים איפה השארנו את האוטו:
Campground near Mugu Point
לאחר הפסקה קצרה, המשכנו לעלות אל הפיסגה שהייתה הרבה יותר גבוהה ממה שחשבנו. היה שווה להתאמץ כי שם למעלה, בהפתעה מוחלטת נפתח לנו נוף מהמם (מ-ה-מ-ם) ל-Mugu Lagoon , בסיס חיל הים ועיר Oxnard:
הנוף מ-Mugu Peak
בעבר, ההר "נכבש" על ידי אמריקאים... על הפיסגה יש דגל וכמה קופסאות ריקות של כדורי M16:
הדגל על Mugu Peak
השמש התחילה לשקוע והתחלנו לרדת חזרה. לרדת, לפי דעתי, יותר קשה מלעלות, במיוחד כשהשיפוע גדול. בדרך פגשנו פארק ריינג'ר שברצינות רבה ביצע תחזוקה של המסלול - הוא הכין נקודות יציאה עבור מי גשמים.
הנה עוד כמה תמונות:

אנוש מחכה שאני אצלם את פרת משה רבינו


הולכים מהר בירידה
 
אמצע הדרך

נופלת מעייפות
למחרת בקושי זזנו כי השרירים היו תפוסים לשנינו... איזה עגלות...

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה