יום ראשון, 28 בנובמבר 2010

מיכל ב-LA

אני לא עידכנתי כבר הרבה זמן ואני אנסה לסגור את הפער בימים הקרובים.
אז לפני שבועיים, מיכל הגיעה לביקור והיה ממש כיף. זכינו להנות מחברתה ולגלות ביחד מקומות חדשים בעיר.
אפשר (וצריך) להציץ בבלוג שלה כאן.
לי לא נשאר הרבה מה להוסיף, אולי חוץ מעוד כמה תמונות: 
בית פרטי עם מטבח ציבורי

רחובות יפים Venice Canals

דייג ב Venice beach

עוד כמה תמונות של שקיעה:




ארוחת צהריים ב-Pasadena
אני חייב לציין שבדרך כלל אני לא אוכל סנדוויץ' בצהריים, אבל זה היה בשביל לשמור יותר מקום לעל האש בערב אצל משפחת אייל:
מקצוען אמיתי!

וילה ב-Beverly Hills

לתמונה הבאה יש שם "מצא את העוגה" וסיפור... מכירים את זה כשבנות צריכות שירותים ואין משהו ציבורי בסביבה, אז עושים טריקים?
התפקיד שלי היה לקנות משהו קטן במאפייה בזמן שהן עושות את זממן. מה שאני מחזיק ביד זו העוגה הכי קטנה שהייתה להם... גם הטעם שלה לא משהו:

עם העוגיה

פינתינו "רק באמריקה":
כנראה שאוהבים כאן כלבים יותר מבארץ..למשל ב-Amazon העובדים יכולים לבוא למשרד עם הכלב שלהם. יש מעון יום לכלבים (שעולה המון כסף) רק שלא ישתעמם בבית. בפסדינה, נתקלנו גם במאפייה לכלבים! ממבחר העוגיות שם אני יצאתי בשוק - שכל זה מיועד לכלבים:
מאפייה לכלבים

עוד משהו שלא ראיתי בארץ זה פינות עישון בשטח פתוח, שלפי דעתי זה ממש טוב:
השטיח הקטן - זה איזור עישון

תגובה 1:

  1. Cool idea to blog your experience in US. Yana started to blog on the food she makes. I don't know yet what to blog about.

    השבמחק